onsdag, november 22, 2006

Frisert

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei sveis!
Stilig du var på håret Aina Marie!=) Nå sitter jeg her og koser meg med mye moro, og spennende nytt fra Uganda! Virkelig bra å lese om hvordan du har det, høres jo kjempespennende ut, og utfordrende kan jeg tenke meg.. Godt å høre at du har det bra ihvertfall! Og ønsker deg Guds velsignelse videre!!
Snøklemmer fra meg i nord, nærmere bestemt Soltun soldatheim, på Setermoen, der vi er denne uken på distriktsbibelskole. I disse dager vil forresten ikke sola vise seg mer i Tromsø før om ett par mnd, spesielt, litt trøttende, men veldig spennende også:)

Anonym sa...

Det er en fint hår!!!!!!!

Du vet det, noe hår er bra på deg...

Kyss!!!

Gillian G Mwaura/Edube sa...

haaaa is this your hair ahahahahaahahahah

Anonym sa...

hei:)
skulle ønske jeg så det!!
klem rex