onsdag, mars 14, 2007

Sisten!

Lenge leve barndommen! Et bloggens kjedebrev er oppfunnet. Tikk takk Stine.

"Regler: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon."

Seks rare ting om meg selv
1) Jeg har aldri doogna (dersom det regnes som rart)
2) I syvende klasse mistet jeg alt som heter vett i topplokket og byttet ut mitt lange, fine (toor jeg paastaa) haar med kort oransje hokeysveis. Som jeg hater de bildene
3) Jeg sover med oynene paa glott (har jeg blitt fortalt)
4) Jeg elsker aa vaske biler (det gir meg ro i sjelen)
5) Jeg har en liten drom om aa bestige mount everest paa min bryllupsreise (det er jo lov aa dromme)
6) Jeg kan le hooyt av aa lese dikt jeg faar paa mail (for aa demonstrere det hele ender jeg med et jeg nettopp mottok)

I huset er det også en mage
som aldri blir mett.
Det er magen til Ingen.
For Ingen spiser brune bananer
og svidd grøt.
Og Ingen spiser epler på do
og tisser i vasken.

(fra "Ingen" av Svein Nyhus)

Og jeg sender sisten videre til folgende (trommevirvler): Per, Kay, Ingrid (teamterror), Marianne, Nina og Finni

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe.. Det er bra det. "...For Ingen spiser brune bananer og svidd grøt." Kom hjem snart.

UTE avdelingen sa...

artig sisten lek.

Ikkeno er som å leke og le. Det er verdens aller beste medisin spør du meg.

Jeg har jo ikke fått sisten, og det er like godt, for jeg kjenner ikke så mange med blogg tror jeg. men du kan jo få seks "rare" ting om meg :-)

1 - jeg elsker å gå barebeint så ofte og så mye som mulig.
2 - jeg lengter meg nesten syk etter hestehov
3 - jeg liker ikke kjøre berg og dalebane, men gjør det hele tiden likevel
4 - jeg har opplevd å kjenne og se fire flotte bittesmå vesner møte livet
5 - jeg hater å bli forlatt
6 - jeg er glad i dimmelenker og klistremerker

Vil ellers fortelle deg at ny superflott mac står hjemme hos meg - laserpriner også. Det er som et under.

Ser deg snart !!

Kaja
<><